torstai 16. lokakuuta 2014

SHOPPING

Aaaaaaaaa
Kävin pitkästä aikaa eilen oikeen ajatuksella kaupoilla, kiersin Turun parhaat kirppikset läpi ja lopuksi kävin Myllyssä.
Kirpputorikierrokseni ovat nyt vasta alkanut tuottaa tulosta, vaikka oon niitä pienestä asti äitin mukana kolunnut. Pienempänä tosin mukaan tarttui aina eniten niitä niin jännittäviä pikkutavaroita pussissa, joita luonnollisesti löyty joka puolelta kämppää ja imurista sun muualta. Mutta tosiaan, oon nyt vasta alkanut löytää kirppareilta ihan vaatteitakin. Ja halvalla.
Eilen mukaan tarttui ihan tavallinen harmaa lyhyt neuletakki ja pari paitaa. Mulla oli ihan perus musta neuletakki vielä kesällä, mutta erään pussikaljareissun jälkeen eipä ollut enää. Hyödyllinen ostos siis.



Toppi Ramonesin logolla, joskus totakin bändiä fanittanut :D

Ja Ginan T-paita painatuksella 


Jooojooo, tiedän nää kuvat on ihan kamalan huonolaatuisia, kuhan saan rahaa niin kunnon kamera on kyllä ostoslistalla ollut ja kauan :D


Myllyn reissulta mukaan tarttui kahdet farkut ja raidallinen neule sekä ohut neuletakki. En itedä miten oon oudon mallinen, mutta joka kerta kun meen ostamaan farkkuja, kaikki näyttää mun päällä jotenkin oudolta... Oon niin lyhyt että lahkeet on liian pitkiä tai vaikka ois ihan mun kokoa niin malli ei ikinä sovi mulle. Tosta syystä vihaan yli kaiken farkkujen sovittamista ja kun löydän itselleni sopivan mallin, ostan niitä samantien useammat ja välttelen uusien ostamista mahdollisimman pitkään :D


Gina Tricotin Mollyt perus sinisenä ja mustana. En oo eläessäni löytänyt Ginasta farkkuja, mutta nää on mahtavat!!


Raitaa rakastan yli kaiken, oon ihan ku tätini siinä suhteessa. Seuraavana himotuslistalla onkin Jean Paul Gaultierin Lindexille suunnittelemasta mallistosta sinivalkoinen raitaneule... Pitäis kyllä oikeesti sääästää siihen rahaa, vaikka hintaa ei hirveästi olekaan, mutta olen kuitenkin opiskelija ja opiskelijan tulotkin on... Kärsivällisyyttä vaan!





Kauhee tätä laatua xD

Noo mutta näihin kuviin, näihin tunnelmiin >:)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti